onsdag 2 maj 2012

Arg, ledsen, förbannad!

Är sååå jävla förbannad!! Vill bara hoppa av det där jävla skituniversitetet och sätta mig på något tråkigt butiksjobb!
Jag valde min matematikkurs av den anledningen att jag ville vara behörig att undervisa matematik på mellanstadiet. Hade jag läst Grundläggande färdigheter (30 p matte/30 p svenska) hade jag bara fått undervisa på lågstadiet. MEN för en vecka sedan togs ett beslut att man nu efter att ha läst Grundläggande färdigheter visst får undervisa på mellanstadiet... Tack för den! Det innebär att jag läst det här jävla året i onödan! Dessutom kommer jag inte få någon lärarexamen för jag kommer att ha för lite poäng svenska (15 p och man måste ha 30 p)! Jag måste också läsa grundläggande färdigheter på ett halvår (alla låg- och mellanstadielärare måste ha läst den kursen), alltså 15 p onödiga matte till och så de där 15 p för lite svenska. Och jag får inte tillgodoräkna mig de där poängen heller. Så tack som fan, min 3,5-åriga utbildning kommer nu bli 4,5 år för att de där jävla studievägledarna är så jävla usla! Det är liksom långt ifrån gratis att plugga! Fan!
Dessutom har vi världens sämsta lärare just nu och jag fattar verkligen INGENTING... Det känns ju ännu bättre när allt detta är i onödan också!
Mallis imorgon är ju verkligen på sin plats alltså!!! Känner redan nu att krokodiltårarna kommer komma imorgon när vi ska vinka av prinsarna!!

Var iväg på ett pass afropowerdance förut vilket behövdes för att få ut mina aggressioner! Men såklart var det inte bästa Sandra som hade passet utan en annan instruktör var insatt... Allt går emot mig...

Charlotte: Tack för dina vänliga ord, värmer som tusan!! Jag bloggar från iPhone och använder appen "Blogger"! Då kan man lägga in hur många bilder som helst men jag vet inte hur man skriver emellan dem! KRAM

Två härliga bilder från gårdagen vid stugan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar