fredag 18 maj 2012

Syndaren

Jag tänkte berätta att jag bestämt att om jag gått ner 2 kg på måndag så skulle jag få åka till Mc Donalds och köpa en stor pommes med en curry-dip, men nu vetitusan alltså... Jag har syndat... Jag var tvungen... Jag är nog lite för liten för att gå på endast shakes?! Idag har jag mått illa, varit yr och helt matt hela dagen. Jag var iväg på ett Bodycombat-pass och efter en kvart var jag helt död. Jag har verkligen ingen energi... När jag kom till mamma och pappa efteråt (tränade i Ljungsbro) satt hela familjen och åt grillad lövbiff med pommes! En tugga lövbiff, några champinjoner och en tallrik pommes slank ner i min mage och nu mår jag redan hundra gånger bättre:) Har jag dock inte gått ner 2 kg på måndag nu så vet jag inte om det var värt det för den där pommesen med curryn alltså, haha...!

Bodycombat-tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar