onsdag 23 maj 2012

Slocknade

Jag somnade ifrån bloggen igårkväll. Jag skulle bara natta Elton men vips så sov jag för natten också :)

Igår var en bra dag rakt igenom. Bortsett från att jag längtade ihjäl mig efter min man och storprins när det var läggdags!
För första gången förstod jag matten och kunde lösa varenda uppgift, och det på lektionstid (annars har jag suttit i timmar på kvällarna)! Efter seminariet åkte jag vidare på ett Zumba-pass! Jag bara älskar den där träningsformen, det är ju sååå galet kul. Speciellt nu när man börjat lära sig alla steg och kan satsa på att snygga till dem istället! Egentligen räcker det bara att gå på passet och spana in instruktören, Rusul, för hon har en sån jäkla energi som verkligen smittar av sig:)

Väl hemma (i Ljungsbro) blev det mackor (fuskis) framför prinsessan Estelles dop! Grymt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar