söndag 6 maj 2012

Efter regn kommer solsken

En timme regnade det, därefter var det mulet i två och sedan sken det upp:) Vi tog, i regnet, med oss väskorna och åkte in till Palma och tur var ju det... En affär jag älskade när jag var au pair, som jag nu missat, hade öppet så jag kunde spendera mina sista euros ;-) Därefter traskade vi till världens mysigaste torg där vi avnjöt en vidrig lunch. Idioterna försökte att lura oss också men jag tog med mig notan och skällde ut dem. Inte fan tar man betalt för bröd och oliver som en gäst inte beställt? Han var med på att jag inte beställt det men han menade på att jag ändå åt det?! Idiot alltså. Dessutom kostade en 33 cl cola 4 euro, rena rånet! Vi lugnande ner oss med en glass efteråt och sedan traskade vi till Plaza d' Espana och tog bussen till flygplatsen! Nu strålade solen från klarblå himmel så vi intog en plats mot ett glasstaket där vissa av oss lite mer lättklätt lapade lite sol (se bild!)! Haha, busschaufförerna stannade och vevade med händerna, skrattade och menade att han inte fick glömma att smörja in sig:) Vi fick dock sällskap där på trottoaren efter en stund :)

Ännu en eloge till Ryanair! Supersmidigt även denna gång (sålänge bagagen har rätt mått och vikt ;-))! Startade 15 min efter avgångstid och landade 7 min tidigare än utsatt tid! Heja!

Nu sitter vi i bilen och är i Norrköping alldeles strax! Detta tack vare snälla svärmor och svärfar som stod med bilen framkörd på Skavsta när vi landade <3

Bilder kommer upp imorgon!
Godnatt, puss

Känner någon honom? Inte jag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar