onsdag 16 maj 2012

På tal om service...

... Apollo, vilket jäkla charterbolag, i positiv mening! Helt enastående!

Vi fick ett mail av dem igår (se nedan) och nu är hela semestern förstörd (?). Vår tanke var ju att vi skulle kunna sitta och viska i vardagsrummet medan ungarna sov i sovrummet, de är ju så lättväckta menar jag (de skulle kunna sova på en nattklubb)! Istället tvingas vi nu bo i ett enda stort kombinerat sovrum/vardagsrum, stackars oss! Om vi säger såhär... När jag fick det här mailet så tänkte jag att jag visst någon gång läst om det där separata sovrummet. Men om vi hade kommit ner till vår juniorsvit på Kreta och det där separata sovrummet hade fattats så hade jag aldrig reflekterat över det! Men tack som fasen Apollo, i nästa vecka trillar 4000 kr in på mitt konto :) Vad jobbigt ;-)

Snacka om service!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar