onsdag 9 maj 2012

Sur-unge

Har varit på BVC med Sur-Snuffe på 2,5-årskontroll! Han skulle inte väga sig, han skulle inte mäta sig och han skulle inte svara på frågor. Vi tvångshöll honom under mätstickan så han skrek som en stucken gris... Han vet vad han vill den lille herren! Idag var jag allt annat än stolt över honom...

Det enda positiva med den här dagen är väl att det regnar! Då slipper jag nämligen ha ångest över att sitta på universitetet hela dagen. 9-12 nu har jag muntlig tenta och 13-17 föreläsning och seminarium i sannolikhetslära och statistik. 17.30 är det Afropowerdance och därefter måste jag räkna matte igen :( Skjut mig?!

Jag har fotat i stort sett all shopping nu iaf så det ska jag visa er senare under dagen :D Ha en fantastisk dag

Man kan ju inte annat än att längta tillbaka... Men om en månad åker vi till Kreta och då har jag dessutom sommarlov vilket betyder att jag slipper ha ångest över en massa tentor och uppgifter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar