onsdag 16 maj 2012

Approx... Vad sa du att det hette sa du?

Den där matten... Missade någon någonstans att jag läser mot låg- och mellanstadiet? Vad har jag då för nytta av approximerad binomialfördelning med normalfördelning? Ja, ni hör ju... Jag förstår inte mer än er kan tilläggas! Bajs vad trött jag är på't!

Afropowern gick faktiskt med en jäkla massa vilja! Visst fick jag fuska när benen skulle böjas 90 grader, när armarna skulle sträckas rakt upp i skyn och när brösten skulle arbeta... Men annars;-)

Efter träningen blev det Maxi. En platta shakes (12 st) för 189:-, så nu är jag laddad för ännu en och en halv vecka med flytande mat :)

Och nu kallar sängen... Imorgon ska det städas och sedan skrivas fallstudie... Och så skulle jag behöva hinna med lite matte :(

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar