söndag 6 maj 2012

Regn, regn och regn...

5 min efter jag postade det förra inlägget stod regnet som spö i backen... Lite lagom sur (!), jovars! Nu sitter vi i hotellobbyn, har precis checkat ut, och kan inte bestämma oss om vi ska stanna här eller om vi ska åka in till Palma. Affärer är stängda men vi tänkte slå oss ner på något schysst fik eller någon restaurang. Men om vi åker till Palma kan vi heller inte bestämma oss ifall vi ska lämna väskorna här och isf åka tillbaka hit sen och hämta väskorna och ta en buss härifrån till flygplatsen. Eller om vi ska ta med väskorna och sedan ta en buss direkt från Palma till flygplatsen? (Flygplatsen ligger mitt emellan oss och Palma så det första alternativet är en lång omväg men det fördröjer ju en del tid...) Vi får väl fundera lite till helt enkelt. Åka buss, åka buss, åka buss eller kånka väskor, som blir dyblöta, men åka direkt från stan? Hmm...

Vi hörs igen ikväll när vi landat för när jag går härifrån har jag ju inget wifi längre :D Ha en fin söndag där hemma i solen nu då!:)

Tur jag köpte denna snygga, varma, sköna tröja inne på Zara igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar