tisdag 22 maj 2012

Åska till sol

Efter regn kommer solsken, jo så är det ju men idag kunde det kvittat. Sitter "inlåst" på universitetet och lyssnar på Jan när han föreläser om statistik... OM det suger!!

Elton och jag hade iaf en mysig förmiddag ute i Ljungsbro. När han och morfar tog en promenad ner till byn passade jag på att jobba lite på fallstudien. När de sedan kom tillbaka myste vi lite i solen på baksidan. Elton hann blöta ner två uppsättningar av kläder så till slut fick han vara naken, och glad var han för det... Jag klippte nämligen av ett par mjukisbyxor till shorts till honom och han hatade dem. Han gick och drog och drog i dem och ville ha dem till kalsonger tror jag, haha! Dags att han vänjer sig för snart drar vi ju till Kreta :D

Statusen hemifrån löd en till spya efter välling men därefter hade han ätit frukost och sovit i några timmar! Hoppas han frisknar till snabbt lilla hjärtat! Det gör mig så ont när barnen är sjuka :(

Lillprins leker i morfars fontän :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar