tisdag 15 maj 2012

På andra sidan

Jag är helt död. Utsvulten och död. Som ett kolli ligger jag redan i sängen. Jag kan inte bestämma vad som är värst... Om det är bicepsen, brösten eller låren. Det känns som alla dessa muskler förvandlats till sten och när jag försöker använda dem känns det som deras fästen slits av... Och så har jag precis varit på Zumba, det gick "sådär" kan vi väl säga :S

Innan den där zumban hann jag med 6 timmars fallstudie-skrivande och 2 h matte. Den där matten kunde kvittat för jag är fortfarande helt lost :(

Inget fusk idag, jag har tom ätit för lite. Fyra shakes och två bananer. En shake till borde jag fått i mig efter träningen men jag är så himla osugen!

Nej ni, nu tänker jag somna här! Godnatt!

(Btw, tack för alla kommentarer, jag läser varenda en! Men eftersom jag alltid sitter på mobilen så går de inte att godkänna dem...!)

De finaste i hela världen! SOM jag älskar dessa två <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar