söndag 20 maj 2012

Ljuva jobbhelg!!

Visst, jag saknar kidsen något fruktansvärt, men annars njuter jag till fullo dessa jobbhelger! Det kommer bara säga pang och så är säsongen över och vi får vemodigt lämna tillbaka vår stiliga uniform...

Idag har jag hängt med piraterna och delfin- och sälskötarna i Marine World! Även de är ett så jäkla härligt gäng och släpper in oss värdar! Så idag har jag välkomnat gäster till delfin- och sälföreställningar och svarat på deras frågor! Det är sällan man möter någon missnöjd gäst och man går hela tiden och nickar (hejar!) och ler åt dem! JAG ÄLSKAR VERKLIGEN MITT JOBB <3

Nu är jag så trött så trött och ska snart ta med mig gubben ner i sängen. Imorgon väntar plugg, tandläkarbesök och en dejt med en lärare!

Godkväll!

Kamelerna ser så himla roliga ut nu när de tappat så mycket av vinterpälsen (men ändå inte allt) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar