fredag 11 maj 2012

Ang. Youtube-klippet "Världens sjukaste mamma.":

Är helt jävla skakad, knäckt, förstörd... Tårarna sprutar och jag vet inte vart jag ska ta vägen! En stor klump i hela bröstet... Såg igår fyra sekunder av den där videon som delades på Facebook, "Världens sjukaste mamma.", och har inte kunnat släppa det. Var tvungen att leta upp den nu och se på lite mer, hade på något sätt hoppats på ett "gott" slut. Stängde av ljudet och spolade lite och såg tio sekunder lite här och var... Alltså, jag är helt tagen. Jag är mållös och saknar ord. Hon är barnets trygghet och gör på det här viset... Jag fattar verkligen ingenting. Hon måste vara allvarligt sjuk för såhär kan ingen normal människa göra mot sitt barn, hur arg man än är!
Jag känner att jag skulle kunna springa fram och tillbaka till Malaysia för att rädda det där stackars barnet från hans/hennes monster till mamma! Hur ska jag kunna släppa det här? Fan alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar