torsdag 24 maj 2012

Stress och press

Känner mig allmänt less. Behöver plugga men när har man tid för det? Tydligen aldrig. Och det här med att "flytta hem" igen, jisses. Om vi ska kunna umgås i framtiden är det bäst att Elton och jag flyttar hem ikväll. Det känns dock sådär, Ellioth spydde senast inatt... Dock ligger han i skrivande stund hemma på golvet och leker med Playmo, vilket känns som att det är påväg åt rätt håll. Sedan i söndags har han bara legat och sett på tv eller sovit, hjärtat <3 Han var på VC idag, eftersom han inte har fått behålla något på fyra dagar, men proverna visade inget. Nu håller vi alla tummar för att han blir frisk och att vi slipper få skiten! Elton och jag verkar ju ha klarat oss iaf men om vi flyttar hem idag vet man ju inte, Ellioth smittar ju i två dygn från sista spyan...

Imorgon är det dessutom bara två veckor kvar tills vi åker till Kreta. Innan dess ska fallstudien in, opponeras på, en matematik-tenta ska pluggas till och göras och dessutom ska jag jobba 5 dagar... Phew! Känner mig aningen stressad...

Efter löpturen igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar