lördag 12 maj 2012

Nattuggla

Jisses amalia vad jag är trött! Jag började gårdagskvällen med en nap mellan 18.15-19.40 för att orka vara vaken lite på kvällen... Och det orkade jag :) Ända till 00.30 var ögonen samarbetsvilliga och höll sig vakna så att jag kunde kika på Avatar med min make. Klockan 7 imorse tyckte kidsen det var dags att upp och hoppa vilken jag inte riktigt var överens om (jag behöver mina 8 timmars sömn ju...) men upp kom vi. Klockan 8.40 klev jag in på gymmet och klockan 9 satte mitt Easyline-pass igång. Klockan 10 kom M och lämnade kidsen och så badade dem och jag som tokar och var inte hemma förrän strax efter 13. Sedan dess har jag pluggat matte, men bara fått tre uppgifter gjorda-det är så satans svårt, medan grabbarna är ute i sommarstugan! Nu måste jag blunda några sekunder så att jag orkar med kvällen igen;-) Godnatt!

Elton var lite glad igår, kors i taket;-) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar