måndag 21 maj 2012

Fuskis är igång igen...

Slutkörd, jisses... Först matte, sedan tandläkaren (han lagade min framtand som varit trasig sedan högstadiet, TACK<3), ett varv på Stadium för att köpa sandaler åt grabbarna, sedan universitetet för att träffa en lärare och få hjälp med matten, hem och räkna mer matte för att vid 16.30 hämta lillprins på dagis (Ellioth var hos mormor för han hade ont i magen).

Vid 18 var jag på Medley för ett bodypump-pass och efter det tog jag en rask promenad hem, såå skönt!
Nu ligger jag faktiskt på soffan och äter stekta champinjoner... Jag kör shakes på dagarna och något mer "matigt" på kvällen. Det funkar inte med bara shakes en vecka till, jag är helt matt...:(

Tack Anna för den fina kommentaren, det är så kul att få så fina ord!!

Gillade dagens outfit! Speciellt linnet från Stradivarius<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar