måndag 8 februari 2010

Rubrik fattas

Gissa om Ellioth blev lycklig när han fick syn på mormor och morfar? Helt galet! Först blev han lite försynt, sen checkade han brännan (dom är verkligen svarta!) och därefter var allt som vanligt igen... Alltså, han sträckte armarna till mormor och skulle vara i hennes famn all the time. Blev självklart lite gos i morfars famn också! Vet inte om det var Ellioth som var gladast av att se mormor och morfar, eller om det helt enkelt var tvärtom ;-)

Hade beställt ett par Billabong-shorts till storfisen och mormor hade lyckats få med sig ett par i strl 8 år hem. Dom skulle inte ens funka som långbyxor, inte ens om vi band upp dom under armhålorna på honom, så dom får nog kusin Albin ta istället,till vår stora besvikelse för dom var verkligen skitsnygga. Klockan, som han tjatat om i en vecka nu, gillade han inte alls. Den var han rädd för :) Jag roffade åt mig ett par ursöta tofflor som mormor`n köpt för ca 13:-, och Mange försökte roffa åt sig en flaska virre men utan att lyckas, haha. Den ville morfar´n ha för sig själv! Hade även lagt en beställning på en parfym till Mange, Davidoff- Cool Water, så nu kan karln börja lukta gott igen. Det är den enda herrparfym jag gillar, tillsammans med Aqua Di Gio, annars får det vara! Jag är så känslig för starka dofter!

Nu ligger storfisen däckad i sin säng, efter allt mormorsgosande och jag ska joina resten av grabbgänget på soffan!

Btw, Kissie...Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Stollan har 1 000 000 besökare och 999 999 av dom måste väl ändå sitta och skratta åt henne? Eller är jag helt ute och cyklar?
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar