torsdag 25 februari 2010

Kupongmorsa!

Fick rycket igår och rensade ur Ellioths garderob. Det är inte klokt hur mycket kläder den ungen har! Och Elton den lilla fisen växer så det knakar...Snart är strl. 62 historia och när jag började riva i kartongerna efter Ellioths kläder i strl 68 så insåg jag att allt i den storleken är sommarkläder. Typiskt! Så idag bar det av till stan för att inhandla lite nytt till Elton...Kupongmorsa som man är så kom man rätt billigt undan :) Tre par nya byxor, två bodies, en tröja, tre par strumpor och en dinosauriedress rikare blev Pippi!
Det blev även en köttbullelunch på ikea, 16 kr är ju nästan gratis :)

Eftermiddagen har vi spenderat hos Ellioths tjej Tuwa. Ungarna ser man int röken av då dom smyger in på Tuwis rum och leker, dom har så roligt ihop. Jag och Sofia har suttit på en varsin stol (jag med Pippi i famnen!) och diskuterat...Massor skitsnack och en hel del bröllop :)

Nu kommer Ellioth i pjamas och vill gå och sova så han och jag ska krypa ner i hans säng och dricka välling och läsa bok!


Han börjar bli stor!
(Checka fontanellen, den är otäckt stor!)
Ellioth älskar sin Stinky :) Mammsen och Stinky!

1 kommentar:

  1. åååh Lilly har också den där stinky.. eller hon börjar ju tyvär växa ur den.. men den e sååå ball!! :)

    SvaraRadera