tisdag 23 februari 2010

Botad!

Nu är vi precis hemkomna från våra kära grannar. Man tar på sig sina foppatofflor och tar ungarna i famnen och några trappsteg senare är man där. Hur skönt är inte det när det är hemdags liksom? I love.

Dagen har varit underbar. Efter dagis var Ellioth och jag ute i nästan två timmar och bara busade. (Lillebror var med också men han sov gott i sin vagn!) Vi klättrade i snöhögar och rullade nedför dom, brottades, åt snö och istappar osv... Jag är så glad att jag mår bra igen, och jag ser att Ellioth blir mycket gladare av att ha en pigg mamma också!

Imorgon blir det till att stiga upp tidigt. Vi har tvättstuga, sängarna ska bäddas rent och det ska städas. Vid lunch ska jag iväg och träffa "min" mammagrupp. Jag har aldrig haft en sådan så det ska bli spännande...Tjejerna verkar så härliga!

Nu sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar