tisdag 23 februari 2010

Happy, happy, happy!

Jag mår så jäkla bra! Tacka vettja mig själv som tog tag i det. Och vad hade jag gjort utan mina underbara kurator och läkare? Eller mina tabletter? Jag var ju så anti sån medicin, har alltid trott man blir beroende, eller att man går tillbaka till noll när man slutar med dom. Men så ska det ju inte vara, så vi hoppas det är så!

Ellioth är på dagis, Elton sover och jag sitter här. Känns lite som tiden innan man fick barn. Vad fasen gjorde man om dagarna liksom? Jag tycker det är tråkigt nu och då har Elton sovit i en kvart...Hmm:)?

Aja, ska se om jag kan få iväg ett samtal till en studievägledare. Den där djungeln är inget jag tar mig igenom själv :)


Eyes to die for!
Fisen i pjamas för en liten stund sen!
Ellioth igår...Börjar han tröttna på snön tro :)?

2 kommentarer:

  1. Sjukt kul att du ska börja plugga!!! Säg till om det är nåt du undrar över, jag kanske kan hjälpa dig genom den akademiska djungeln! ;)

    SvaraRadera
  2. Vet inte om du skrivit det, men vad heter medicinen du äter?

    Har en person som står mig nära som går igenom nåt liknande och precis fått medicin. Nyfiken på att se om det är samma medicin. I så fall känns det positivt eftersom det fungerar så bra för dig!

    SvaraRadera