måndag 15 februari 2010

Mina grabbar...

...Mina underbara grabbar!

Elton har, som sagt, blivit en helt annan unge. Han är fortfarande punktlig med maten och är den inte klar på sekunden då han vill ha den så blir det ett jäkla liv, men annars... Förut var det ju bara famnen som dög om dagarna och på nätterna skulle han sova tätt intill mig, eller helst på mig. Nu kan han ligga och jollra i gymmet i en timme, blir han trött när han ligger där ger man honom bara napp och snuttis så somnar han själv och ligger kvar där och sover. Tv är en stor hit också, häromdagen satt han och sprattlade och babblade till Pippi, ja, han såg nog faktiskt hela filmen...Tillsammans med brorsan såklart!
Han sover ju hela nätter, 23-08, utan att vilja ha mat. Han vaknar ibland och vill ha nappen men så fort man stoppat in den sover han igen. Vaknar han och har lite ont i magen brukar jag ta över honom till vår säng så får han ligga på min mage och då somnar han gott igen.
Han ler mest hela tiden av sin vakna tid, härliga unge!

...och den andra ska vi ju inte ens tala om. Snällare unge finns inte! Det har han ju alltid varit! Och nu har han blivit så duktig också. Han går och pysslar för sig själv, och leker på sitt rum. Är han nära brorsan och han gnäller till så är han snabbt där och stoppar in nappen eller lånar ut sin snuttis! Han har börjat prata massor också och tackar alltid när han får någonting!

Älskade ungar, dom är det bästa jag någonsin gjort!

3 kommentarer:

  1. Nu har jag lagt till dig i våran tråd på Facebook så nu får du gå in och skriva där och heja på allihopa...det finns ett meddelande i din facebook.mejl... Sanna och hennes Stina har du ju redan träffat... Men alla sa att du var hjärtligt välkommen till våran knäppisgrupp :)

    SvaraRadera
  2. Så söta de är.. Vad har den lille gjort i pannan? :)
    Hoppas du mår bättre.
    Puss Tess

    SvaraRadera