tisdag 9 februari 2010

Bitter? Nejva?

"din blogg är mer patetisk än hennes, har aldrig läst mer skitsnack än i just din! Henne kan man iallafall skratta åt, din är bara deprimerande. Dina barn är materialister, din man är din hemhjälp och du, ja det syns att du har två barn.. (säkert hängpattar och bristningar också) så var inte svartsjuk på kissie!"

"inte illa rynkor i panna runt munnen och under ögonen jo du ser ut som en 2barnsmamma! finns inte snygga 2barns mammor, bevisligen!"


Anonyma(!) kommentarer jag nyligen fick, skapligt bittra människor det finns :)
Men ja, jag har både bristningar och hängbröst. Det sistnämnda är ju lättfixat, se Kissies blogg ;-) Jag har faktiskt funderat på att operera brösten men Mange är inte positiv till det så det får överläggas lite noggrannare. Och bristningarna är ju inte mycket att göra åt, får se det som något positivt istället, det är ärr efter att ha gett liv till två nya små individer! Och hellre lite hängbröst och bristningar än ett liv utan barn...Tänk bara alla barnlösa gamlingar som sitter helt ensamma, usch :(

Nu ska vi till BVC, spännande :)

5 kommentarer:

  1. haha, den där kommentaren är inget du ska ta åt dig utav ! hon är bara avundsjuk på att du har 2 underbara barn och 1 underbar man! du har det livet man önskar sig som liten.. en underbar familj !

    SvaraRadera
  2. Skit i de anonyma...
    De vågar ju inte stå för de som de säger.
    Hoppas de gick bra på BVC.
    Puss Tess

    SvaraRadera
  3. Och ytterligare ett svar på tal till den anonyma personen.
    Varför läser du ens denna blogg då om du ändå tycker så illa om den, är väl knappast någon som tvingar dig?!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker iaf att du är jätte söt och har två jätte söta barn.. var stolt..
    / Gabriella

    SvaraRadera
  5. Hihi jag tycker sådana kommentarer är så roliga. Jag förstår inte vad folk får ut på att försöka trycka ner andra... Ditt svar var förövrigt väldigt bra! Och du är skit snygg Sofia! Spela roll om man har hängpattar och lite bristningar... Jag har dock inte några hängisar men jag har icke existeranda bröst istället haha :) Men visst är det 500% värt det, och som sagt, vill man så kan man göra någonting åt det... ;)

    SvaraRadera