lördag 13 februari 2010

GRATIS!

Nu har jag suttit framför den här jäkla datorn sedan 10.30, men kul har jag haft :) Har fixat med en fotobok till Ellioth, som dessutom kostar gratis! Kan det bli mycket bättre? NO! Gratis är gott! Om ni också vill ha en gratis fotobok så släng iväg en kommentar(innehållande er mailadress) på det här inlägget så skickar jag en länk! (Inte ens frakten behöver ni betala!)

Nu blir det en sväng till Ljungan igen för att lämna av Ellioth som ska sova där och så ska pappsen hinna med en sväng i skidspåret innan det blir mörkt!

Elton kräktes LITE på pappsen igår :)
Finaste grabbarna på jorden!
Elton har blivit såå härlig!

3 kommentarer:

  1. självklart vill jag också ha en gratisbok!!!!!!!!!
    Kramar
    Lena_jangibson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill också gärna ha en gratis fotobok

    SvaraRadera