onsdag 3 februari 2010

Jag har tappat den!

Idag är en sån där dag jag bara hatar. Har ingen ork och får inte stt skit gjort. Tog en lång sovmorgon (då jag varit vaken hela natten) och det var nog den som förstörde allt. Jag tappar liksom motivationen till att göra något när halva dagen redan gått...
Var ute och skottade undan lite snö men gav upp när snöhögen är för stor och inte rymmer mer snö. Försökte skotta ner lite snö på gräsmattan bakom men där är det också redan Mount Everest liksom, likaså ute på gatan...Så jag gav upp och gick in och åt pannkakor. (GI har jag också gett upp!)!
Några maskiner har jag fått tvättade iaf och nu är det väl dags att börja med storstdäningen. Ska mormor vara nöjd (vilket hon ändå aldrig kommer vara) så får vi städa varje dag nu fram till söndag...

Ska försöka leta reda på motivationen!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar