söndag 21 februari 2010

GE MIG!

Jag vill så gärna till Thailand i vinter men det kommer nog förbli en dröm :( Det är bara att inse att två vuxna, två ungar (varav en över två år -betyder nästan fullpris) och en inkomst är en ekvation som inte går ihop. SUCK. Och det blir ju inte billigare vintern efter då båda ungarna är över två...Och så ska jag antagligen plugga i tre år, vilket innebär lika lite inkomst som idag, så "hej Thailand vi ses om fem år då"... Aja. Jag skulle iofs aldrig byta bort det livet jag har idag mot det jag hade innan! Ungar vs. resa? Lätt ungar! Och resa kan jag ju göra när jag blir pensionär..."hej Thailand vi ses om 40 år då..."
Nej, jag hoppas kunna ta med mina barn ut i världen! (Jag är så glad att jag alltid fick följa med mina föräldrar en sisodär två ggr om året!)
Massor svammel bara, jotack jag känner det.
Nu sängen, imorgon börjar vi ju om på nytt (utan förlossningsdepression alltså!)

Godnatt!

3 kommentarer:

  1. vad fundera du på att plugga? kram

    SvaraRadera
  2. Vad har du tänkt att plugga? Kram

    SvaraRadera
  3. Jag undrar också vad fröken funderar på att plugga till :)
    /Kram chrissan

    SvaraRadera