fredag 12 februari 2010

Alla älskar mormor!

Idag är en sån dag jag bara älskar. Vaknade på strålande humör (!), åt en god frukost tillsammans med mina grabbar, städade hela lägenheten, for på babydate och nu har vi avslutat dagen med en god middag i Ljungsbro!
Hemma på vardagsrumsbordet väntar en bukett nya tulpaner, massor ljus och lite gotte. Det betyder myskväll med min man!

Nu ska jag hoppa ut i köket här i Ljungsbro och fortsätta att planera sommaren. Morfars båt ska antagligen i sjön och det betyder massor soliga dagar ute på "landet", myyyys!

So long!


Elton diggar mormors papiljotter :)
:) Ellioth är tokig i sin mormor! Min fina storprins, såå fin!

3 kommentarer:

  1. Nawww, vad fina boys! perfekta!

    SvaraRadera
  2. Dina små grabbar är bara så söta!! =)

    SvaraRadera
  3. På "landet"= landet? :)I så fall kommer vi ju att ses massor i sommar!KUL! :) Kram kram

    SvaraRadera