lördag 6 februari 2010

Best of Ullared

Det var en ganska jobbig hemfärd igår. Termometern visade ca noll grader vilket ger blask och noll i sikt, det var klippt kolsvart! Sofia pallade ända till Mjölby men sen fick jag köra sista biten och det räckte för mig vill jag lova...
Spenderade kvällen med att packa upp alla påsar i sällskap av ett glas vin och därefter däckade jag i Manges famn (av trötthet!)! Minns inte hur jag kom i säng och vaknade inte förrän vid 11-tiden idag :)
Det måste varit alla kilometer inne på Gekås tillsammans med alla goda skratt som sög musten ur mig!

Idag gör vi inte många knop här hemma (jag får ju inte för min kurator!) men en liten sväng till Ljungsbro ska vi hinna med! Det sista ehövs ställas tillrätta innan kära mor & far stiger innanför dörren på måndag morgon!

Här får ni några guldklimpar från gårdagen:

Bestick till fisen!

En liten portmonä till mig själv (Ordning & Reda)
Bricka, blockljus och en liten dekoration. Galet snygg ljuslykta!

1 kommentar:

  1. Fia!!
    Jag blir lite,lite avis på dej när du visar de du köpt..Jag vill oxså åka ;) Härligt att läsa att du mår lite bättre.. Ta hand om dej..
    //Sofia

    SvaraRadera