måndag 15 februari 2010

Godmorgon, godmiddag, godkväll!

Nu har jag nyss tagit av mig pjamasen! Jadå, ni läste rätt, tagit av mig pjamasen...
Har inte orkat ta mig an ett skit idag, har inte ens orkat äta. Och minst av allt göra mig iordning. Så nej, det fick bli en heldag i pjamas, sittandes på soffan. Mestadels med Elton på magen, han har febern stackaren och är inte alls kry. Så han vill ha närhet hela tiden, och tydligen har lappisen också velat ha det för den har stått här bredvid mig klippt hela dagen :)
Tänkte att jag skulle gjort en fotobok till, men icke. Tänkte en stund att jag skulle åkt bort till affären, men icke. Skulle gjort ett Ellioth-kollage till dagis, men inte det heller.
Sådana här dagar är förbjudna i min värld, i min gångna värld. I min nya värld ska de flesta av dagar tydligen se ut såhär, knäppt. Jag tror inte jag gillar det.

Nej, orkar inte ens skriva mer. Vad rör jag i för skit liksom?
Helt ointressant.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar