söndag 7 februari 2010

Godmorgon!

Då har hela familjen Eklöf/Haglund vaknat ur sin sköna tupplur. 2,5 h timme blev det och jag vaknade direkt när Elton började hålla låda medans Mange mumlade: "Håll käften!", förljande av "Schhhhhh!" samtidigt som han började jucka för att "söva om" Elton...
Efter att Elton hållt låda i en halvtimme ungefär så vaknar Mange ur sin dvala och tycker att han är jätteduktig som hört Elton och vaknat!
Behöver jag nämna att jag känner mig som jordens dåligaste mamma som ska lämna mina stackars små barn (kanske skrikandes) hemma ikväll och fara och hämta mormor och morfar på Alranda! Usch, mitt mammahjärta värker...Men förhoppningsvis, på nåt vänster, så känner Mange att han är ensam med barnen och vaknar direkt...Eller annars får vi hoppas på att grabbarna sover gott!

Nu ska jag göra mig iordning för innan avfärd ska jag hinna handla lite godis (för att hålla mig vaken i bilen!), in i huset och ställa in en bukett med tulpaner, byta till Mercan och förbi Emma & Sebbe och lämna deras åkpåse jag köpte dom i Ullared...

För er som saknade min invägning i fredags så är det som så att jag lagt ner den där skiten för den här veckan. Skånehelgen betydde en hel del skräpmat, samma sak Ullared och nu ikväll vågar jag inte köra utan godis...Så på måndag kör vi järnet igen, och ja, jag börjar nästan om från noll igen, typiskt :( (Men jag har bara mig själv att skylla!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar