måndag 1 februari 2010

8 timmars sömn gör susen!

Jag vaknade vid 07.30, pigg som en nötkärna! Ja, det var väl cirka ett år sedan jag sov en hel natt, helt galet skönt! Elton sov tydligen gott mellan henne och Måns också för hon väckte honom alldeles nyss för att ge honom lite mat. Han hade bara bett om nappen någon gång inatt...Väluppfostrad kille där, han vet hur han ska uppföra sig (för att Måns inte ska bli avskräckt!)!

Sitter och camar med mina stora killar nu och mitt hjärta gör volter, dom är så fina! Ikväll kommer jag pussa sönder dom. Samtidigt som jag längtar helt galet efter dom så vill jag vara kvar här, vi har det så mysigt!

Nu blev det tyst från övervåningen igen, Elton har säkert somnat om...Vad gör man nu liksom?:)

Efter frukost står en promenad till Zara på schemat och därefter far vi till Lund. Vad dagen mer har att erbjuda får vi se helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar