onsdag 24 februari 2010

Gravid?

Jag har mått illa som när jag var gravid. Jag är sådär luktig som när jag var gravid, och jag tycker att magen har kurrat sådär som när jag var gravid. Även att jag svettats och varit yr som jag varit när jag var gravid. Blev orolig och gjorde ett graviditetstest, PHEW ingen bebis här inte!
Det måste ju vara min medicin, skönt det iaf!

Idag bar det som sagt av på mammaträff. Elton har blivit förkyld över natten och har lite slemhosta så han skrek som en stucken gris när vi var där. Så han gjorde inget gott intryck hos tjejerna där, men han har ju som tur är redan Kornet :) Morsorna var jättegulliga. Öppna till tusen, precis som mig! Nu ser jag fram emot vinkväll med dom nästa helg!

Nu har vi precis kommit in. Har haft picknik i bilen, lekt i snöhögar, varit i affären och nu på slutet gick Mange upp och lagade mat medans Ellioth och jag var kvar i lekparken. Idag blev det nästan tre timmar ute och man blir ju så jäkla pigg och glad av frisk luft!

Nu middag, sen ska jag nog ta en sväng till ikano...
Laters!

1 kommentar:

  1. Åjo, oss lyckades han inte skrämma bort sötnosen! :) Kul att du var med idag! Hoppas att du har möjlighet att komma nästa vecka med! :)
    Kramar

    SvaraRadera