söndag 31 augusti 2014

Söndagsnöje



Idag började vi dagen med sovmorgon och en mysig söndagsfrukost bestående av scones och varm choklad innan vi begav oss iväg till Flygvapenmuseet. Vi köpte inträde på Lets Deal i somras och fick igår för oss att kika på biljetternas utgångsdstum vilket då var 3/9 och vi insåg att idag var sista chansen att gå. Jag och grabbarna hade egentligen planerat bio så att pappsen skulle få jobba i lugn och ro med altanen men det blev 2,5 mysiga timmar hela familjen tillsammans på museet istället <3 Grabbarna var i eld och lågor under hela besöket så de uppskattadedet verkligen. Jag njöt mest av att få vara tillsammans med alla mina grabbar, flygplanen var bara ett plus <3 Påvägen hem köpte vi oss en varsin hamburgare på Mc D och sedan åkte vi förbi affären och köpte fika som vi intog hemma. Därefter gick grabbarna ut och lekte, pappsen gick till garaget och målade och jag for en liten tur till stan. Där inhandlades en extra uppsättning bb-kläder till bebis och så köpte jag ett bäddset till spjälsängen vilket jag spanat på länge (bilder kommer imorgon!). När jag kom hem igen vek och hängde jag tvätt för att sedan ta ett varv med dammsugaren. Det blir så satans skitigt när alla är hemma tillsammans en hel helg!

Nu har jag precis sövt grabbarna och tänker förflytta mig till soffan för lite tv-häng innan det är läggdags för att orka upp och öppna imorgon (klockan ringer 04.30)!

Helgerna går alldeles för snabbt men denna har varit fantastisk <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar