måndag 4 augusti 2014

En mardröm




Hotellet är fantastiskt, maten är fantastisk, sällskapet är fantastiskt och solen är fantastisk! Nästan allt är fantastiskt om man bortser från tre små detaljer. Lilla Eliot satte en skruv i halsen, Elton halkade och slog i bakhuvudet och idag höll även den sistnämnde på att drunkna. Ungen glömde bort sig och skulle gå ut till sin bror som var på det djupa (poolen sluttar och slutar med ett trappsteg där det blir 140 cm djupt) samtidigt som jag tittar bort i ca 20 sekunder för att ta emot en drink Robban hämtat till mig. När jag tittar tillbaka kämpar Elton för att hålla sig över vattenytan. Jag typ flyger dit i panik och får tag i honom. Han ler bara mot mig medan jag börjar tokgråta, av chock. Jag kommer drömma mardrömmar om detta inatt medan det inte berörde ungen i ryggen! Titta aldrig bort när era barn badar, inte ens om det rör sig om ett par sekunder alltså!!

Nu blir det lite altanhäng hos Linn & Robban innan det är läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar