tisdag 12 augusti 2014

Jag 30 år


Några av dagens fina presenter! Den fina blomman fick jag av älskade Landbergarna och de fina vaserna från House Doctor från min fina man och barn <3 Paketet var inte så dumt ändå :)

Dagen har varit topp (om vi bortser från sjuk son)! Jag lämnade en lycklig Elton på förskolan som direkt rusade och kramade om alla saknade fröknar och vänner <3 Därefter gick jag ensam till förskoleklassen och fritids för att prata lite med Ellioths fröknar. Den tänka inskolningen och inskrivningssamtalet blev ju nu inte av men förhoppningsvis är han frisk och kastas direkt in i verksamheten på torsdag. Och om någon klarar något helt nytt utan problem är det min Ellioth<3
Efter jag pratat med fröknarna styrde jag hemåt igen och tanken var att jag skulle ansöka om examen men då låg internet såklart nere hela dagen. Tänkte istället planera höstens matematiksamlingar med kidsen på jobbet men det är ju heller inte helt enkelt utan internet men lite fick jag gjort. Hämtade hem en glad kille från förskolan vid två och medan han hjälpte sin far med altanbygget tog jag och Ellioth lite siesta. När jag vaknade var det dags att fara iväg på ett zumbapass med världens bästa instruktör, mer party än så blir det ju inte för en preggomorsa liksom :) Trodde aldrig jag skulle palla hela passet då jag inte tränat på 7 veckor men det gjorde jag även om svetten sprutade! Så skönt det är att träna sen, det måste bli ett frekvent inslag i min preggofritid!

När jag kom hem bjöd familjen på finmiddag med vinglas och tända ljus. De har även bakat en vit kladdkaka under dagen som vi nu ska avnjuta <3
Perfekt dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar