torsdag 28 augusti 2014

Vad är syskonkärlek? Finns den?


Hämtade hem den här skitgrisen från skolan idag och när jag frågade vad han gjort svarade han: "Kröp lite i sandlådan bara...!?". Haha, i framtiden kör vi nog mörkare tisha på honom skoltid :)

Annars har jag jobbat i vanlig ordning. Hämtade hem kidsen och hade en hel föreläsning, om hur brorsor bör vara mot varandra, i bilen hem och om jag inte såg någon bättring skulle de få vara utomhus och slåss så jag slapp höra och se. Vi kom till ytterdörren hemma så slogs de. Hoppade på studsmattan, skrek, tjöt och slogs. Körde radiostyrd bil, slogs och tjöt. "Skaffa barn tätt och de kommer ha så kul ihop", sa vem liksom? I din stjärt. När pappsen kom hem åt vi middag och sedan rymde jag. Bytte några plagg på Kappahl (till jättefina hundleggings till Elton- ni ska få se!), köpte en tröja till mig själv på Lindex och fyndade gympadojor till Ellioth på XXL.

Imorgon ska Ellioth på disco på skolan. Undrar vem som är mest pirrig, sonen eller morsan? Jag tror sistnämnde :P

Nu TV3 Play och PH, får inte missas alltså! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar