onsdag 6 augusti 2014

Om vi gjorde en film



Om vi skulle göra en film av den här resan skulle den heta "Valen & Räkan". Vilket som representerar vem kan ni ju räkna ut med stjärten. Det skulle vara en sån där kul film där man får ta del av aktrisernas tankar! Som när Linn pekar på en kvinna vid poolen och utbrister: "Alltså det där är min mardrömskropp!" och jag tänker att "Fan om jag såg ut sådär efter graviditeten alltså, drömkropp!". :) Och jag är den där morsan som hela tiden skäller på och sliter i mina ungar medan Linn bjuder Eliot 10 månader på järnskruv, hrmm, menade kakor. Jo, alltså vi har rätt kul på den här resan! Man ska nog nästan vara varandras motsatser för att det ska bli såhär bra <3

Dagen: Sovmorgon, 1 h frulle, sol och lite bad, lunch, egentid (grabbarna gick till stranden), eftermiddagsvil, turkisk afton- middag och dans och nu ligger vi i sängen med en varsin lur och är så sociala så. Inte med varandra, men med er :) Barnet har vi ju redan tillverkat så why not?

Godnatt hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar