lördag 23 augusti 2014

Fel storlek



Idag drog jag och bulan på oss lite kläder för att ta en sväng på stan och lämna tillbaka några felköp. Det tog dock sin lilla tid att göra sig iordning då jag trodde jag var piggare än vad jag egentligen var och fick pausa för att lägga mig ner och vila hela tiden. Innan jag åkte blev det dessutom två panodil och en halvtimmes nap för att orka ta mig iväg :/

H&M och mammakläder alltså, kärlek <3 Speciellt brallor. Då jag fick lämna tillbaka ett par som var felsydda roffade jag åt mig ovanstående istället. Slitna, tvättade svarta stuprör, sååå snygga! Lite annat fick även följa med hem då garderoben nu ekar tom på riktigt, om man ser till storlekar i alla fall. De där 5 kilona jag hade gått upp för ett par veckor sedan är inte längre 5 kilo om man säger så :/ Min söta bm menade ändå att vi alltid räknar ifrån inskrivningsvikten och i så fall har jag bara gått upp 3 kg ;-) Om det ändå vore så väl... Men nä, nu räcker det! Jag måste börja bli lite nyttigare igen och röra mer på mig. Nu väntar jag dock ut denna förkylning...
När jag kom hem från stan blev det bums i säng, med två nya panodil. Har legat och hackat tänder under en filt sedan 16.30-tiden med undantag för lite middag nyss. Idag lyxade vi till det med hämtmat i form av thaimat, mums! Nu ska jag dock förflytta mig till soffan där det bjuds på lördagsmys... Men vi är bara tre då den store herrn valde att åka och sova hos mormor och morfar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar