onsdag 20 augusti 2014

Ingen ensamvarg


Lycka är när de här finisarna svänger in på gården efter nästan ett dygn ifrån dem <3

ÄNTLIGEN är de hemma igen! Natten var hemsk och det blev inte många timmars sömn för mig, jag kan verkligen inte sova ensam! Mange är ju bortrest titt som tätt men då bär ju jag alltid ner grabbarna till mig när jag ska sova. Nu har det varit knäpptyst i huset ända sedan igår eftermiddag så prinsarnas små snarkningar från ovanvåningen är nu som musik för öronen. Åh vad jag älskar min familj <3

Jag har jobbat hela dagen och trivs så jäkla bra på min nya avdelning. Små barn i all ära men att kunna samtala ordentligt med 3-4-åringar, det passar mig så mycket bättre! Alla ens barn på avdelningen tycker man ju så hemskt mycket om men sedan finner man ju vissa som man kommer lite närmre. Dessa fick lite extra gos idag när saknaden efter mina egna gjorde sig påmind <3

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen med min man och njuta av att ha honom nära. Hoppas kidsen kommer ner inatt också :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar