fredag 15 augusti 2014

Inte en tår!


dag gick jag in i v. 16 och både idag och igår har jag känt bebisen röra sig där inne. Tidigare har jag ju känt som fladder men nu känner jag rörelser. Igår tryckte M hårt mot min mage när det var cirkus där inne och då fick han faktiskt känna en liten dutt i handen <3 Denna magi när man börjar känna bebisen alltså, jag hade glömt hur det var...

Annars stängde jag på jobbet idag! Gött att vara tillbaka och krama om alla älskade ungar <3 Dock fick jag springa över till en annan del av huset för att göra det då jag nu bytt avdelning. I höst hänger jag med 3-4-åringarna och det känns redan såå rätt!!

Ellioth då? Jag har haft ångest hela dagen och har hållit på att börja gråta på jobbet flera gånger av tanken att Ellioth kanske står ensam på skolan och gråter... Mange lämnade imorse, inte en tår. Han hämtade även en glad kille på eftermiddagen på fritids som inte fällt en enda tår på hela dagen <3 Den trenden får gärna hålla i sig på måndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar