lördag 2 augusti 2014

Framme i Turkiet

Internet är aningen segt såhär dags så jag vågar mig inte på att ladda upp någon bild. Flygresan gick toppen om man bortser från den något turbulenta landningen. Jag satt bredvid två barn, en åttaåring och en nioåring så jag had to stay strong :D Linn däremot hängde en filt över huvudet och höll sig i :) Väl på backen tog det lång tid genom passkontroll och innan vi fick väskor men sedan var det en timme i transferbussen och sedan var vi på plats på världens fräschaste hotell, Sunwing Side West Beach. Superfina rum och en helt fantastiskt ljuvlig buffé (vi har all inclusive). Nu ikväll tog vi en liten promenad ner till strandpromenaden och vidare till ett shoppingcenter. Nu sitter vi på Linn och Robbans altan och njuter av en varsin drink (givetvis alkoholfri för mig!) medan kidsen sover gott innanför, dessutom har vi livemusik från baren, sååå mysigt!

Ellioth är sååå kär i Eliot (10 mån). Han ska bära, mata, pilla och pussa på honom hela tiden. Han är sååå redo att bli storebror nu och kommer bli världens bästa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar