onsdag 27 augusti 2014

Skitjobb


Bebisen är så bra kudde <3

Jag sov som en prinsessa inatt. Den ena ungen i princip på mig och den andra väldigt nära, och jag sov <3 
Lååång dag på jobb efter det och jag längtade hem. Skyndade hem för att hämta kids, som jag ville kasta ut efter en kvart. Alltså de retar gallfeber på varandra och försöker halvt slå ihjäl varann... Det går inte ens gå på toa för då riskerar man att någon gör illa den andra. Till slut tog mitt tålamod slut och jag tänkte att de fick lösa sina fighter själva så jag satte på fläkten på högsta fart och lagade mat i min egna lugna värld :) Lite middag och hot på det och de var änglar. De hoppade in i duschen utan motstånd så bör pappsen ÄNTLIGEN kom hem låg det två små fromma lamm på soffan <3
Nu sover de och jag har äntligen vuxensällskap i sängen till PH... Men nu åker han ju bara snart till Finland, och efter det var det Holland... Kul. Jag verkligen älskar (HATAR) hans jobb...:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar