onsdag 13 augusti 2014

Tack livet


Imorse påväg till Rimforsa strand för studiedag!

Den där ångesten som infinner sig varje sommar när semestern är över och verkligheten drar igång igen har dränkt mig de senaste dagarna. Detta kom speciellt efter vår fantastiska vecka i Turkiet som avslutade vår sommar tillsammans. Trots barn som efter fem veckor, dygnet runt tillsammans, bråkade hela tiden så är det ju så himla mysigt att vara tillsammans, alla, hela familjen <3 Vi har hunnit med så mycket kul med barnen denna sommar... Bokö med bland annat fiske och vattenscooter, massor varma dagar på Varamostrandrn eller i Valkebobadet, en mysig dag på min systers landställe, Skara Sommarland och sist men inte minst veckan i Turkiet med massor bad, aktiviteter för barnen med Lollo & Bernie och kvällsshower. Jag är så tacksam livet att jag har möjlighet att ge mina barn allt detta <3 Och efter allt detta underbara har ju den där ångesten infunnit sig... Ångesten över långa dagar ifrån barnen med stressiga kvällar för att få livspusslet att gå ihop. Men så idag, efter en hel dag med mina fantastiska kollegor på mitt nya jobb, känns allt plötsligt mycket lättare. Man har alltid så kul tillsammans med dem samtidigt som vi har samma visioner och då längtar man tillbaka efter vardagen med dem. Jag ser plötsligt fram emot en höst då den får tillbringas med dessa fantastiska personer! Och att få sakna barnen idag och komma hem och pussa dem nu på kvällen var gott för själen det med <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar