måndag 29 oktober 2012

Visningar

Färska blommor i sovrummet, mys!

Vi spenderade ju natten ute i Ljungsbro hos mina föräldrar då vi inte ville stöka ner mellan visningarna. Och det var ju en spännande upplevelse :) M och jag delade täcke i min gamla 120-säng och jisses vad vi slagits om det där täcket! Men lite mysigt var det allt! Elton sov på en stor madrass på golvet inne i vårt rum medan Ellioth sov inne hos mormor & morfar. Precis innan de var påväg att somna därinne i andra rummet hörde jag hur min mamma hojtade till min pappa: "Lägg av, nu är det min tur att hålla om honom!". Haha, så gulligt, de tjaffsade om vem som skulle få hålla om sitt barnbarn. ÄKTA KÄRLEK!

Visningarna då, de har väl gått sådär... 7 par var och kikade igår och 1 par idag. Vi hade väl absolut hoppats på fler men med ett ganska högt utgångspris får man väl inte fler kanske. Men som min fina, peppande Josse sa: "Det behövs ju bara två stycken som budar mot varandra!", och hon har ju så rätt. Så nu håller vi tummarna när budgivningen drar igång imorgon!

Dagen har varit minst sagt krävande. Typ 78 sidor med begrepp togs upp på dagens andra föreläsning i ny kurs. Numera läser jag om kroppens och dess funktioner, intressant! Efter alla de där begreppen for jag ner på stan för lite shopping (bebiskläder till TJEJ- lycka!) och därefter körde jag ett Bodypump-pass. Jisses vad det sistnämnda var jobbigt. Det märktes att det var längesedan jag körde det sist!

Nu sitter jag och väntar på att SOS uppdraget ska börja och därefter blir det sängen! Imorgon går bussen 06.50 :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar