onsdag 3 oktober 2012

VC

Pust och stön! Pallrade mig iväg till skolan imorse för att ha klassen då min handledare skulle iväg på möte. Fick tid på VC 10.30 och där togs det prover så det stod härliga till. Sänkan godkänd och likaså sockret. Levervärde, njurar, ämnesomsättning och något mer får jag svar på i början av nästa vecka. Läkaren tyckte att jag skulle vara hemma och vila mig veckan ut men jag kan sträcka mig till att vara hemma imorgon också. Praktiken måste ju avslutas! (Jag vet, jag är sämst på att ta hand om mig själv!). Fick avboka kvällens träningspass också då hon tyckte träning fick vänta tills vi hade provsvaren! Skönt att de tar en på allvar och testar allt som går att testa. En stjärna till sjukvården idag!!

Vacker soluppgång när jag var påväg till praktiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar