tisdag 2 oktober 2012

Garnboll

Imorgon är det jag som pallrar mig till vårdcentralen... Nu har jag varit trött (trött som i sova 10 h/natt och 2 h middag på dagen) i säkert ett halvår, haft sprängande huvudvärk i en månad och idag på zumban började tungan domna :S Jag kanske har någon vitamin- eller järnbrist (någon tipsade mig om det) och det kanske kan vara avhjälpt med någon ynka tablett? Är så satans trött på att inte ha någon ork:( Idag fick jag avstå två låtar och sätta mig ner på zumban för att kroppen helt enkelt inte orkade (svimfärdig och domnad tunga). Känner mig liksom sjuk, febrig och illamående HELA TIDEN:(

När jag hämtade hem mina prinsar från dagis idag fick jag hålla tillbaka tårarna. Jag började nästan gråta av stolthet! Ellioth hade gjort sin första garnboll, haha...blödig morsa :)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar