tisdag 30 oktober 2012

Vår bebis...

Alltså nä, skitdag rakt igenom! Det ska bli skönt att krypa ner i sängen strax och få vakna upp till en ny dag imorgon. Förhoppningsvis både börjar och slutar den bättre!

Mäklaren hade innan hon gick hem fått tag i tre par till. Två par var inte intresserade medan det tredje paret var intresserade men ville vänta med att lägga bud. Jahopp, då är det bara hoppas på att hon får tag i de sista tre paren imorgon då. Det var de paren mäklaren själv trodde på :S
Efter det skitbeskedet var jag sur som en tjur (!?) och då grannen tipsade om att jag skulle köpa mig B&J:s och krypa upp i soffan med så slog jag till på en kebabpizza istället. Och popcorn till efterrätt på det, och massor Cola. Om det känns bättre? Ja, faktiskt! Inte lika bra att jag gått upp 3 hekto över helgen och därför måste gå ner 1,3 kilo denna vecka. För det lär jag ju lyckas med om jag ska vara sur hela tiden och "tvingas" äta onyttigt... Äsch, det är okej då!

Jag stillade surheten med lite shopping också. M och barnen ska åka och hälsa på en nyis (tjej!) i helgen (jag ska jobba!) så jag njöt av att få spana på tjej-bebiskläder. Dessutom köpte jag lite sött till vår bebis. Ja, ni läste rätt, VÅR bebis. Dock är jag inte gravid än, och kanske inte ska bli på två år heller (har inte bestämt mig än) men en till ska vi ha! Ellioth lade huvudet på sned idag och bad om att jag skulle ha en bebis i magen :) "Snälla mamma, skjut in en bebis i magen för jag vill så gärna ha en lillasyster!" lät det och vad gör man inte för sina barn ;-)
Ellioth har för övrigt haft en liten paus med sin tjej på dagis men idag hade hon gjort klart för honom att hon ville bli kär i honom igen. Så nu var Agnes hans tjej igen som han själv uttryckte det. Och om han nu skulle få en lillasyster då ville han bestämma att bebisen skulle heta Agnes...sötunge :)

Har ni sett mina prinsar förresten? PERFEKTION i hög grad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar