tisdag 30 oktober 2012

Dra-täcket-över-huvudet-dag!

Dagen började med ett inställt tåg, tjoho! Det börjar redan liksom... Igår var tåget sent pga lövhalka, vad kan det ha varit idag tro? Regnhalka? Vi fick löpa till en ersättningbuss en halv kilometer bort. Får väl vara nöjd med att vi iaf kom fram, och jag hann precis i tid till föeläsningen. En kompis jag läser tillsammans med som bor i Mjölby blev avsläppt på US av sin ersättningsbuss, haha! Östgötatrafiken levererar i vanlig ordning. Påväg hem fick dessutom ännu en farbror nästan sätta livet till när busschaufförsaset gasade iväg när han fortfarande var påväg till sin plats! Jag får ont i hjärtat av att åka kommunalt...!

Plugg i sängen var ju nästa misslyckande. När musklerna fick vila kom träningsvärken från helvetet och nu vet jag knappt hur jag ska ta mig upp för att kunna hämta hem grabbarna :S

Ingen budgivning är igång heller...Mäklaren har fått tag på en av åtta par och de var inte intresserade då boendet låg på fel sida av stan. Vet man inte det innan man anmäler intresse? Aja, we´ll see...

Laters!

Sprang förbi min drömbil idag i Norrpan... Hela bilen, speciellt färgen, är ju såååå Sofia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar