lördag 27 oktober 2012

Genusmorsa?

Nu är jag trött på att flickor måste leka med dockor och ha söta klänningar. Än mer trött på att killar förväntas klättra i träd och vara tuffa. Nu får det vara nog liksom! Så för att protestera har jag börjat spara hår på pullan och på benen. Ska karlar ha hår där ska väl vi kvinnor också få ha det? ELLER så är det bara så att min fina vän Malin har sitt slutprov för att få sin examen som hud-och spatekniker och jag har fått äran att vara modell den dagen :) Och ni anar inte hur psykist dåligt jag mår när jag ser mig själv mellan benen eller kliar mig på låret. Alltså jag kräks! Och inte på tal om hur det kliar där nere och hur ofräsch man känner sig. Jag VÄGRADE spara under armarna, kul när man kör Bodypump och kör upp stången över huvudet och två buskar kittlar grannen i näsan liksom! STACKARS killar som har håriga tjejer alltså, och stackars tjejer som tvingas utstå detta äckel-päckel-hår! NEJ, det här är en gång i livet och aldrig mer alltså! Så flickorna kan fortsätta leka med dockor och ha söta klänningar medan killarna klättra i träd och är tuffa. Det är ju så det ska vara!

Så den tjugonde november är det jag som har en heldag (ca 8.30-17.30) i Stockholm med både vaxning, ansiktsbehandling, bryn-och fransfärgning, kroppsapparat, massage och fotmassage! LYX säger jag bara! Så det var därför jag var över hos Malin idag, för att se så jag tålde färgen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar