torsdag 25 oktober 2012

Nada

Idag har verkligen inget spännande alls hänt i mitt liv. Det roligaste var när träningsvärken från helvetet kom som ett brev på posten alldeles precis nyss. Jag trodde att jag hade mega-arne-ont i magen, av hunger, så jag tog en macka och slängde mig på soffan. Tjena, jag tog mig knappt upp igen och den där mackan gjorde inga underverk alls. Träningsvärk it is!

Näst roligast idag var nog när vi pratade snoppar, pullor och sex med vår gruppmedlem Elma. Hon blir så förskräckt att vi skrattar så vi håller på att kissa på oss :)

Jag har också haft två muntliga examinationer (redovisningar) och jag hade ingen aning om vad jag skulle säga på någon av dem, så jag fick improvisera :)

Ja, det var typ allt... Vilket blaj-inlägg :) Amen vi hörs va? Bra! Hejsålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar