tisdag 23 oktober 2012

Höst- jag gillar dig!

Dagar likt dessa gillar till och med jag hösten! Alla färger och så en värmande sol, det älskar jag!
Ellioth bad att få cykla och hämta hem Elton från dagis och klart han skulle få det. Det innebar även att jag fick kånka lillebrors cykel till dagis och mina armar var helt döda när vi kom fram (och svetten rann- dubbla fleece!). Jag hade tänkt en liten sväng om lekparken påvägen hem men den där lilla svängen blev till 2,5 timme. Ellioth mötte sin bästa kompis Leon i lekparken och då fick ju jag snällt stanna tills det var dags för honom att gå hem :) Men det var supermysigt även om jag var superfrusen (när solen försvann ner!)!

Kvällskvisten bjöd på en långpromenad med Fanny och när vi kom tillbaka åt vi middag ihop. Yes, jag äter mat! Shakes/bars på dagen och middag på kvällen. Nu har jag även fått i mig lite Kesella och några bitar mörk choklad också, ooops :) Äh, det löser sig ändå. Jag satsar ju på ett kilo per vecka nu!

Nej, nu måste jag se slutet på fruarna, nighty!

 De finaste i världen!
Vacker himmel ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar