söndag 7 oktober 2012

Datorblogg

 Fin dukning!
Sällskap på toan, Ellioth bajsar och Kellis visar rumpan :)
Batman ligger med Spiderman x)


Att inte kunna blogga från mobilen suger. Eller blogga kan jag ju men hur roligt är ett blogginlägg utan bilder? Då kan det ju kvitta liksom! Fick några kommentarer från några som varit med om samma problem och för någon löset det sig när hon bytte mobil medan det för någon annan löste sig av sig självt efter någon dag. Ja, vi får väl se hur det blir för mig. Med min tur behövs det nog en ny mobil...

Gårdagskvällen var supertrevlig, vi var över hos våra vänner i Tallis. Det är så skönt att vara där för ungarna leker sååå jäkla bra ihop. De är så lugna att man knappt märker att de är där, stundtals iaf :) Sedan är ju våra ungar så roliga för här hemma är det förbud på att vara i sängar men hemma hos Josse & Jocke får man hoppa i deras säng och det är inte ungarna sena att fråga om :) Och Josse är så jäkla duktig på att laga mat och duka, se själva ovan!
Vi brukar inte bli sena där då trötta ungar brukar ge upp och vilja åka hem men igår somnade ungarna lugnt och stilla vilket gjorde att vi kunde sitta i lugn och ro och äta efterrätt och mysa i flera timmar :) Lyx för oss småbarsföräldrar!

Idag har vi haft en familjedag som först bjöd på en tur till stugan och sedan en sväng på stan. Först åt vi lunch på Mc Donald´s och sedan shoppade vi loss lite, men bara till oss vuxna :)
Nu har jag precis skrivit klart två skoluppgifter så nu ska ungar sövas och sedan ska jag slänga mig på soffan resten av kvällen!

Just ja, jag glömde ju nämna att jag smet förbi och kikade på mitt kusinbarns lilla son Lex som kom till världen i onsdags. Och det var ju mindre hälsosamt då jag är såååå bebissugen och det blev ju inte det minsta bättre av att få ett snuff på den där godbiten <3 p="p">
Trevlig kväll finisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar